25 Aug

Abia acum , la ceas de dimineata, deschizand paginile unui ziar online , incep sa inteleg ceea ce banuiam de cateva zile dar refuzam sa transform aceasta banuiala in certitudine.Acum sunt complet edificat. Si vreau sa fac doar cateva precizari.La un moment dat m-am intrebat daca nu sufar de un anumit talibanism, de o incrancenare si un partizanat prea evident si ca, poate , exagerez.Ca nu am dreptate in toate cele accept fara nici un fel de discutie.Ca sunt altii mult mai inteligenti decat mine de la care intotdeauna vreau sa mai invat cate ceva.Si sunt o fire patimasa . Nu sunt , macar in ce priveste anumite subiecte, deloc echilibrat.Dar ceea ce citesc acum ma edifica total.Sunt altii cel putin la fel de talibani ca si mine.Dar de partea cealalta.E dreptul lor.De clasici in viata.Fiecare isi alege sursele de informare.Eu le cam citesc pe toate si m-am pozitionat pe o anumita parte.Ma intreb daca ceilalti citesc si alteva decat HotNews, Evz, Adevarul sau privesc si  la altceva decat LaBeUnu tv.Ce-i drept eu nu am rabdare sa privesc la haznaua “collonelle”-ului Turcescu asezonata cu fostul mare antibasist Cristoiu , actualmente resapat.Dar una e sa ai pareri divergente fata de probleme politice majore si alta e sa ai rabufniri de, cum sa ma exprim, ura in ultima instanta fata de cei care nu sunt de acord cu tine.
In concluzie, asta a fost si unul dintre motivele pentru care am deschis acest blogulet.Trimiterile din articolul cu pricina sunt evidente.Nu pot decat sa-i urez numai de bine autorului.O fac cu sinceritate si fara pic de ranchiuna sau  ura.

Leave a Reply

