26 Aug

Dle.Gota,
Nu sunt nervos absolut deloc.Sunt un pic intrigat de reactia dvs. viscerala fata de persoana mea.Da , am iesit public si sunt dispus sa-mi asum rezultatele.Schimbarea abordarii nu o sa insemne nicicum atacuri marlanesti.Asta e, daca o sa mai fie cazul vom mai polemiza.Daca nu,nu.Probabil comit greseli gramaticale.Imi cer scuze pentru cele deja comise si pentru cele ce vor mai apare in viitor.Incep sa imbatranesc si probabil creierul meu nu mai functioneaza la parametrii optimi.Probabil ma indrept spre dementa senila cu pasi repezi.Dar ceea ce cred eu ca va defineste ca om, ca si caracter,lasand la o parte orice altceva, este atacul frontal fata de apartenenta mea la blamabila categorie sociala numita revolutionari.Cum sa va numesc caracterul, dle.Gota?Infect?Da dle.Gota , sunt revolutionar, am patalama, nu am cerut personal nici un drept, ele au fost acordate de Parlament.Nu am facut niciodata caz de ea.Nu stiu daca prin intrarea mea in dimineata zilei de 22.12.1989 in actuala Primarie mi-am riscat viata sau nu.Ceausescu a fugit dupa cateva ore bune.Nici nu am participat la o discutie cu anumite persoane cu o seara inainte ca sa stiu exact ca nu se va trage in Sighisoara(aceasta ultima afirmatie o fac sub rezerva ca poate am fost gresit informat si imi cer scuze daca nu este asa).Daca nu stiti ma simt dator sa va spun ca in acea dimineata piata cetatii era plina de eroi.Pana la momentul la care s-a facut apel sa intram in cladire si sa formam un comitet provizoriu care sa preia conducerea orasului.Repet ,Ceausescu nu plecase, era in CC si nu aveam acces la televiziune.In acel moment s-a terminat cu eroismul.Nu prea vroia nimeni sa intre.Cu chiu cu vai s-au gasit o mana de oameni care au trecut printre militienii imbracati in combinezoane negre , inarmati, cu casti , scuturi,tot tacamul.Cand spun inarmati nu ma refer la prastii ci la arme adevarate de foc.Si acum imi amintesc ca in acele momente eram perfect constient unde intru.Nu stiam cum voi mai pleca.Dar pe dvs. nu v-am vazut in acea dimineata acolo.Poate ati fost si nu v-am remarcat eu.Nu am de ce sa ma justific in fata nimanui pentru ca sunt “revolutionar”.Oricum, nu mi-e rusine s-o recunosc.
Nu am nimic impotriva sa ma cititi cum si eu o sa va citesc in continuare.Daca ce scriu eu sunt tampenii la foc continuu aste e.O sa le mai scriu atata timp cat o sa consider ca am ceva de spus.Cand n-o sa mai am o sa ma opresc.Probabil daca vituperam impotriva Cacaraului si il ridicam in slavi pe Reinstalat nu va produceam aceste reactii.Dar n-am ce-i face.Ne situam pe pozitii diferite, va inteleg si in nici un caz nu o sa va cer vreodata sa imi dati dreptate numai mie.
Prima data cand a aparut Samizdatul l-am considerat o platforma civica(sper ca nu rostesc vorbe mari) importanta pentru oraselul nostru unde nu se intampla niciodata nimic.Il consider la fel de util si acum.Si il voi citi in continuare.Nu voi avea reactii de ura viscerala fata de dvs. cum nu voi avea fata de nimeni.Dar cele doua articole ale dvs. sunt , fara indoiala, un fel de atac la persoana.Eu nu voi face asa ceva.Si nu am pretentia ca emit adevaruri absolute.Emit numai niste opinii cu care poti sau nu sa fi de acord.Cine nu este de acord poate sa mi-o transmita direct prin comentarii.Pe care le voi publica si daca vor fi anonime.Numai injurioase sa nu fie.Nu resimt nici un necaz.Polemizati in continuare.Dar incepand de azi va privesc altfel.Cu mult mai putin respect.Si sincer regret asta.

3 Responses to “”

  1. Anonymous August 26, 2012 at 3:58 pm #

    Nu va mai agitati degeaba, fiindca Corbul Croncanitor are parfum de SIE, ceea ce explica multe pozitii si comentarii.

  2. razvan coltea August 26, 2012 at 4:08 pm #

    Desi v-am publicat scurtul comentariu nu cred ca aveti dreptate.Am publicat comentariul pentru ca m-am angajat sa o fac chiar daca semnatarul e fara nume si prenume.Aprecierea va apartine.

  3. razvan coltea August 26, 2012 at 4:10 pm #

    Si nu doresc sa cenzurez nimic din ceea ce nu este injurios si voi raspunde si unor eventuale intrebari si nelamuriri pe care unele persoane pot sa le aiba fata de blogul meu.

Leave a Reply

