Sabina Elena

21 Mar

Incepand de azi dimineata urmaresc cu mult interes evolutia cazului”Sabina Elena”.A aparut si o pagina de facebook a pustoaicei in care explica chestiunea , pagina ce a adunat un numar impresionant de like-uri in cateva ore.Unul dintre ele este al meu.Evolutia cazului a luat prin surprindere autoritatile care nu cred ca s-au asteptat la asa ceva. Din punctul meu de  vedere este demn de toata admiratia curajul pustoaicei, juma’ de om dupa cum apare din imagini. O gramada de imbecili, unii dintre ei cu functii de conducere pe plan local, si-au dat cu parerea. Se pare ca si politia s-a “autosesizat” dupa ce pustoaica a primit amenintari.A si publicat o poza a individului.Daca se va dovedi ca dansul este cel care i-a adresat cuvintele nu as vrea sa fiu in pielea lui. Pentru ca doar in afara tarii sau in incinta bantustanului in devenire “harcov”  o sa mai iasa linistit pe strada.
Problema e alta.Dupa sfidarea ordinara facuta de o jigodie care l-a “spanzurat” pe Avram Iancu, dupa toate declaratiile si faptele aleilalte jigodii decorate de basel pentru care au iesit romani in strada in decembrie 89 la Timisoara ,dupa circul cu inhumarea poetului fascist, dupa toate mizeriile pe care le-am vazut in ultimul timp, a trebuit sa apara un copil care le-a tras o palma peste bot tuturor romanilor de bine, responsabili, politic corecti. A trebuit sa apara un copil care cu mult curaj a spus ce au facut alti copii de ziua nationala a Romaniei. A mai spus ca directorul liceului le-a interzis sa cante imnul tarii.Idiotului aluia as vrea sa-i trag si eu o flegma-n fata.  Eu le-as sugera cava “organelor”:sa aiba grija de fata asta ca de ochii din cap mai ales ca pustoaica umbla pe strada cu tricolorul pe ea. Ca daca i se va intampla ceva o sa fie vai de mama lor.Si nu numai a lor ci si a celor care se fac ca ne conduc in ziua de azi.

3 Responses to “Sabina Elena”

  1. razvan coltea March 21, 2013 at 8:56 pm #

    PS.Adineauri am preluat de pe pagina ei de facebook :"Îmi dau seama că vor încerca să mă denigreze pentru a duce în derizoriu gestul meu. Era de asteptat. La vârsta de 15 ani nu poţi fi xenofob, nu cunosc acest sentiment, prin urmare nici nu pot să-l exprim. Eu nu îi urăsc, urăsc faptul că ei mă urăsc!"

  2. Florin Staicu March 22, 2013 at 8:47 am #

    Institutiile statului roman vor mima reactia , si asta doar atata timp cat va persista interesul presei . Rezultarul reactiei va fi zero barat , exact ca in cazul spanzurarii efigiei lui Avram Iancu de oligofrenul cu nume imposibil . Pentru o justa apreciere a situatiei , gandeste-te cam care ar fi reactia acelorasi institutii daca , spre exemplu , m-as apuca sa spanzur efigia lui Petofi in Parcul Cetatii …

  3. razvan coltea March 22, 2013 at 8:59 am #

    Problema e ca situatia a luat o turnura neprevazuta, vezi reactiile din media, retele de socializare si micul miting de protest din dimineata asta in fata liceului.Simplu fapt ca s-au strans atatia oameni intr-o zona ostila si este suficient.Este foarte posibil ca mimarea reactiei sa nu mai fie suficienta.Dar ceea ce ar trebui sa-i puna pe ganduri pe decidenti este ca intamplarea cu pustoaica a fost picatura care a dat p-afara.Este un mesaj clar din partea tuturor ca :ajunge!!. Nu se mai pot inghiti laturi non stop.

Leave a Reply

