Asaltul final.

31 Jan

Ieri , odata cu conferintele de presa ale  uzurpatorului si tziitoarei sale precum si cu afirmatia raspicata a lulutzei ca-l cauta la oua pe infantil in legatura cu ordonanta de urgenta in care incantatoarea tampita de nevasta a lui Chitoiu a picat pe tehnica consider ca “guvernattore” a declansat ofensiva finala impotriva celor care , dupa 21 decembrie, pot sa-l bage la puscarie. Asa ca s-a dat starul unei intreceri de ” cati poa’ sa bage mai repede la parnaie” .Aceasta situatie are la baza, in opinia mea pe care am mai exprimat-o nu demult, iesirea lui din carti pentru ocuparea unei functii internationale binecuvantata de o imunitate totala. In conditiile in care optiunile legale se restrang iar cele de fuga in paradisuri fara conventie de extradare nu-i prea surad nu ramane decat o lupta corp la corp cu cei care-i vor pielea. Optiunea cu fuga pe un iaht in paradis incepe sa nu mai fie viabila avand in vedere precedentul creat chiar de dansul prin extragerea lui Popa din Indonezia . Pai daca el a trebuit sa intervina de doua ori la cel mai inalt nivel oare de ce n-ar putea-o face si altcineva, Ponta , Crin ,Oprescu sau dracu mai stie cine.
Am urmarit aseara explicatiile date de Sova in privinta codului penal.O fi el un putzoi palavragiu dar este avocat si se cam pricepe la drept. Mi-a atras atentia afirmatia lui ca daca era ceva in neregula cu acest nou cod “entuziastii” de la “brusel” ar fi tzipat ca din gura de sarpe , ceea ce nu s-a intamplat. Mai mult, comunicatul lui Duane nu are nici pe departe aplombul celor anterioare, ba din contra. In aceste conditii , daca cedeaza  si modifica in cursul zilei de azi sau maine prin ordonanta de urgenta, Ponta  o sa ramana doar o jigodie lasa care-si va merita soarta.

Advertisements

20 Responses to “Asaltul final.”

  1. Florin Staicu February 1, 2014 at 12:04 pm #

    Urmaresc , de cele mai multe ori amuzat , perseverenta cu care incerci sa analizezi colcaiala politicienilor , impartindu-i in diverse categorii si analizandu-le faptele si declaratiile , cand este evident ca toti urmaresc aceleasi scopuri – chiar daca prin mijloace diferite , scopuri fundamental contradictorii cu interesul Romaniei . Solutia acestei situatii nu este una politica si categoric nu poate fi gasita in interiorul actualului sistem politico-economic .

    Relativ la actiunile zbanghiului , nu stiu daca ai sau nu dreptate si nici nu cred ca este important , dar daca cumva ai dreptate , se zbate in zadar : are prea multi dusmani si oricat s-ar stradui , nu-i va putea neutraliza pe toti . In afara de asta , experienta de viata imi arata ca , de obicei , beleaua vine exact de unde nu te astepti . Daca ar fi dau cu presupusul , as zice ca exact asta i se va intampla si zbanghiului …

    In alta ordine de idei , as vrea sa ai dreptate si sa vad cat mai multe jigodii de politicieni si “oameni de afaceri” indesati in puscarie . Desi am dubii pana la cer in legatura cu legalitatea demersurilor si inteleg perfect pericolul unor asemea abuzuri , nu-mi pot reprima o satisfactie viscerala cand ii vad pe unii ca Fenechiu si ca rahatu' ala de la CFR si nu mai stiu cum umflati ca niste gainari de pe strada …

  2. razvan coltea February 1, 2014 at 12:39 pm #

    Analizarea colcaielii este o mica pasiune pe care mi-o exhib din august 2012. Este insignifianta mea contributie la demascarea si, sper, daramarea celui mai toxic regim politic pe care l-a avut Romania dupa '89.Ca toti sunt aceiasi mizerie este evident cu mici diferente de nuante in sensul ca unii sunt mult mai ticalosi decat altii.
    Referitor la zbanghiu ceea ce ma scoate din sarite este cum de a rezistat timp de 9 ani acest scelerat, caricarura, impostor, uzurpator de calitati oficiale, etc. Raspunsul este nevolnicia unei clase politice care, desi formata din ticalosi, multi dintre ei corupti pana-n maduva oaselor si unsi cu toate alifiile, n-a reusit sa-l debarce pe acest specimen care le rade-n nas si-si protejaza famiglia de orice adiere de urmarire penala. Este fabulos cum numai adversarii sai politici sunt depusi la parnaie pe banda rulanta iar toti cei care l-au servit cu credinta atatia ani stau bine-mersi desi au gramezi de plangeri penale pe capul lor.Nutresc si eu speranta ca in foarte scurt timp hahalera penibila care ne-a facut de ras in toate mediile diplomatice internationale o sa-si gaseasca un binemeriat loc de odihna racoros la Jilava.
    Din pacate, in actualelel circumstante, solutia nu poate fi decat una politica in interiorul acestui sistem politico-economic. Toate societatile care au incercat sa iasa din acest cerc vicios si cu multa buna credinta sa schimbe stari de fapt ce erau nocive au esuat lamentabil.Pare ca un blestem urmareste omenirea si o face sa balteasca in propria ei mizerie.
    Faptul ca Fenechiu si Gruia Stoica au ajuns la parnaie nu este de natura sa ma satisfaca nici pe departe.O sa incep sa am aceasta satisfactie cand o s-o vad pe curva nationala la parnaie inaintea hahalerei. Cum si infundarea puscariei de catre Morticia pentru tradare de tara si defaimare nationala o sa-mi mai aline amarul.

  3. Florin Staicu February 1, 2014 at 5:15 pm #

    Evident ca incarcerarea unora ca Fenechiu , Pandele , Pasat , Pop s.a.m.d. nu este nici pe departe suficienta , dar este mai mult decat nimic . Asta nu inseamna ca nu imi doresc sa apuc ziua in care zbanghiu' va fi dus , cu catuse la maini , la Jilava . Ar fi , probabil , una dintre cele mai frumoase zile din viata mea . Marturisesc insa ca sper la reintroducerea pedepsei cu moartea . As renaste sa-i vad pe talharii astia spanzurati …
    Despre analize , presupun ca sunt rezultatul unui comportament de substitutie (o modalitate de a compensa de o maniera rezonabila frustrarile provocate de politic si acumulate in timp) .

  4. razvan coltea February 1, 2014 at 7:21 pm #

    E mult spus analize. Emit niste pareri intr-un spatiu public( in masura in care numarul de vizitatori al bloguletzului meu ii confera aceasta calitate). Nu este numai o forma de defulare.Daca vroiam numai acest fapt imi alegeam si eu un pseudonim ca foarte multi altii care au bloguri mult mai cunoscute decat al meu.Am ales sa-mi public numele real si fotografia ca o forma de asumare a ceea ce spun si, mai ales, ca o forma de protest fata de ceea ce se petrece in jurul nostru. Exact ca tine.Pentru mine important a fost momentul in care am luat aceasta decizie anume cel in care basistii exultau ca jigodia pe care o purtau in suflet si-n buzunare a castigat la masa verde “dreptul” de a ne mai sfida pe toti inca doi ani jumate.
    In ce priveste pedeapsa suprema nu stiu cum e mai bine: sa fi executat adica sa suferi teroarea psihica vreo cateva zile si o durere fizica ce tine cateva minute sau sa te perpelesti, sa inebunesti in regim de recluziune toata viata.Marturisesc ca arestarile unora ca cei pe care-i pomenesti tu nu imi provoaca o prea mare satisfactie.Fenechiu a primit nu a dat.Nastase nu a fost prins cu nimic concret , doar cu rationamente logico-juridice.Pe Remes l-au bagat in baza unei inscenari de tot rahatul si pe prezumtia ca” desi nu s-a vazut nici un plic aia nu inseamna ca nu l-a luat”.Pe cine mi-as dori sa-i vad infundand puscaria :Baseaua, Nutzi, pe cei care au manarit alegerile in 2009 ,Videanu-bordura si pe toti ticalosii care au devalizat aceasta tara bogata in ultimii 24 de ani fara nici o importanta din ce partid fac parte.Pe cei care au vandut tara tuturor celora care le-au zvarlit un pumn de tzechini.Dar mai ales, pe toti care au pus umarul , ilegal vorbind, ca acest scelerat sa-si bata joc de tara 10 ani.

  5. Anonymous February 2, 2014 at 5:54 am #

    Decadenta a impins lucrurile aici. Roma nu a cazut din cauza amenintarilor exterioare.Pretorienii, initial garzi devotate si din ce in ce mai bine platite, ajunsesera la sfarsitul Imperiului la un asemenea nivel de putere, incat identificau persoanele potrivite si le numeau Imparati.
    Basescu nu e seful de facto al celor sapte servicii. Basescu a fost identitficat de catre servicii ca fiind omul potrivit pentru ele. Ceea ce se intampla acum este doar un “casting”: serviciile bajbaie in gasirea unui succesor. Mai mult, si cele exterioare Romaniei fac acelasi lucru, la ei, la noi, peste tot.
    Tot, dar TOT ce se petrece este expresia falimentului social al sistemului in care traim. Statul nu mai are rol, e scop in sine. Suprastatul, inventat acum 30 de ani de catre niste minti care au intuit pericolul, nu a facut altceva, decat sa amane colapsul. UE este acum suprastatul-scop in sine.
    As vrea sa aflu opinia lui Florin despre poarta de iesire din fundatura asta.
    Alice

  6. Florin Staicu February 2, 2014 at 2:06 pm #

    N-am fost deloc malitios cand am scris analize , iar comportamentul de substitutie este un comportament larg intalnit in aproape tot regnul animal . Spre exemplu , eu am momente in care sparg lemne fara a fi necesar , desi as folosi toporul la cu totul altceva . Scrisul nu este pentru mine un asemenea comportament , decat poate intr-o foarte mica masura . Mare parte din motivele pentru care am hotarat sa ma manifest public , desi imi repugna , le-am aratat in prima mea postare . Fapt este ca dincolo de a scrie , in incercarea de a corecta cate ceva din anomaliile care ma si ne inconjoara , am uzat de toate caile legale accesibile mie .
    Indiferent de toate astea , apreciez faptul ca iti semnezi opiniile , opinii cu care sunt , in mare masura , de acord .

    In legatura cu consideratiile tale despre abuzurile si ilegalitatile certe comise de domnii procorori si judecatori in dosarele adversarilor politici ai zbanghiului , am urmatoarea opinie : toti politicienii , cu precadere cei din varful pirmadei , au parvenit prin metode si fapte ilegale . Toti au averi pe care nu le pot justifica , obtinute prin frauda si acte de coruptie . Prin urmare , motivele si mijloacele pentru care si prin care sunt pedepsiti au , la urma urmei , o importanta secundara . Cand roata se va intoarce – si se va intoarce – vin la rand ceilalti . Este o minima satisfactie pe care nu vreau sa mi-o refuz . Asta nu inseamna ca nu inteleg riscul si consecintele acestui tip de comportament , dar sunt gata sa platesc pretul .
    Trag insa speranta sa apuc momentul in care intreg sistemul va crapa si sper sa-i vad ridicati in furci inclusiv pe porcii in roba , aia care traiesc cu impresia ca ar fi semizei .
    In ceea ce priveste pedeapsa cu moartea , sunt in principiu impotriva . Cand vine insa vorba de porcii astia care ne-au adus ca popor in genunchi si ne-au vandut pana si viitorul urmasilor jigodiilor occidentale , n-am nici o indoiala ca moartea – eventual prin tragerea in teapa – este singura pedeapsa potrivita . Daca ar fi posibil , i-as trimite , cu mana mea , in fata Judecatorului Suprem pe cat mai multi dintre ei …

  7. razvan coltea February 2, 2014 at 5:13 pm #

    Foarte interesant punctul tau de vedere si subscriu.

  8. razvan coltea February 2, 2014 at 5:51 pm #

    Da, tu ai ales nu numai sa-ti semnezi opiniile dar ai si actionat in acest sens. Eu am avut o alta abordare.Sunt perfect constient ca indiferent de cat ne-am implica noi pe aceste retele publice si oricat, la modul individual, am produce documente adresate organelor de stat nu putem misca nimic decat cu implicarea masiva a populatiei.Din pacate aceasta implicare este departe de a fi masiva si, atunci cand se produce, nu este de durata . Acest fapt a dus si duce in continuare la batjocorirea acestei natiuni pe principiul ca orice minune dureaza trei zile.Regretul meu este ca in toata aceasta viermuiala de bloguri si postari pe retele de socializare marea, imensa majoritate a celor care i-au atitudine nu se semneaza si nu-si asuma o identitate.Acest fapt reduce spre zero demersul lor de foarte multe ori bine intentionat si corect.In momentul in care voi descoperi ca o implicare altfel decat prin atitudine asumata poate produce un rezultat concret nu voi ezita sa o fac.
    Pentru mine unele dintre postarile de pe blog au, intr-adevar, rolul spartului de lemne.Dar si exhibarea unui dracusor care face din mine un mic analist politic amator.

  9. Florin Staicu February 3, 2014 at 3:37 pm #

    Eu obisnuiesc sa rezum sustnerile d-vs. in trei cuvinte :sistemul este autoimun . O caracteristica esentiala a unui asemenea sistem complex este ca suporta o doza determinata de stres . In momentul in care pragul critic este depasit , sistemul se transforma , intotdeauna brusc , in altceva . Prin urmare , chiar daca nu va fi schimbat din exterior , sistemul tinde catre colaps . Indiferent de alternativa , habar nu am ce va urma dupa colaps , dar inclin sa cred ca nimica bun . Spre deosebire de alte etape istorice , am creat prea multe crize care se suprapun si se potenteaza reciproc ca sa pot spera la bine .

  10. razvan coltea February 3, 2014 at 7:02 pm #

    Alice,
    Tocmai acum un minut Razvan Dumitrescu se intreba daca nu cumva serviciile au venit cu Base de acasa si nu invers.Ai surprins foarte limpede fenomenul.Daca serviciile l-au identificat pe acest personaj ca fiind omul potrivit pentru ele , de fapt pentru varfurile lor, incep sa ma intreb daca proverbialul lor patriotism nu este cumva o vorba-n vant.

  11. Florin Staicu February 4, 2014 at 10:43 am #

    Patriotism ? La “servicii” ? Pai astea au tradat in primul rand ! Se stia (intuia) la nivel de ofiter inferior din unitatile locale inca cu un an inainte ca la sfarsitul lui '89 “se va intampla ceva” … Chiar crezi ca ar fi existat vreo “revolutie” daca Securitatea isi facea , fie si numai superficial , datoria ? Marea majoritate si-au incalcat juramantul militar si s-au vandut , ca porcii , in viu , strainilor . Nu direct , ci prin intermediul superiorilor . Uita-te la ce traiectorie au avut , aproape toti cei pe care ii stii , dupa , “revolutie” . Ce incredere poti avea in cineva care a tradat ? Sa speri ca nu va repeta gestul ? Si pentru ce si-au sacrificat onoarea ? Pentru Romania ? Nici vorba … Sa le mearga lor si mai bine decat le-a mers si sa-si umple matu' ala lung si gros . Romania ? Da-o dracului ! Patriotismul nu tine de foame si nici nu plateste cum platesc cei care au pus ochii pe resursele Romaniei …
    Si este evident ca Basescu a fost si este exponentul lor . Crezi ca ar fi ajuns capitan de vas comercial fara sa faca parte , indiferent cum , din structurile Securitatii ? Crezi ca ar fi ajuns reprezentantul Romaniei Socialiste la Anvers fara sa fie cooptat in Securitate ? Crezi ca ar fi putut avea o evolutie atat de fulminanta dupa “revolutie” daca nu ar fi fost sprijinit de tradatori ? Crezi ca ar fi putut da cu tifla tuturor daca nu ar fi fost exponentul intereselor straine ?

  12. razvan coltea February 4, 2014 at 11:37 am #

    Intr-adevar, daca privim la ceea ce s-a intamplat in primii ani dupa '89 multe lucruri apar mult mai limpezi.Cei care au avut cele mai veridice informatii au fost ei si le-au fructificat ca atare.Bulibasala care a urmat in primii doi -trei ani le-a picat perfect.Atunci s-au pus bazele marilor tunuri care i-au imbogatit: Bancorex, Caritas, FNI si multe alte falimente de banci. Toti cei implicati intr-o forma sau alta in aceste tzepi au avut tangenta cu securitatea.
    Ca Baseaua a fost exponentul lor rezulta si din faptul ca incepand cu 1990 a picat tot in picioare si tot dintr-o functie importanta in alta culminand cu cea din care si-a batut joc de tara timp de 10 ani.Ascensiunea lui atat dinainte de '89 cat si cea de dupa nu putea sa aiba loc fara un sprijin consistent din partea “prietenilor care stiu de ce”. Exemplele ne insotesc la tot pasul: Tanase-4 stele de la Romatsa este cumatru cu Opris-tot atatea stele iar Silvian Ionescu faca ce face si tot in functii mari e tinut.Am o vaga banuiala ca Isarescu provine tot din aceasta cooperativa.Si astia sunt doar o picatura in ocean.

  13. Anonymous February 4, 2014 at 1:20 pm #

    qed.
    Totusi, care e iesirea?
    Decimarea prin infometare a jumatate din populatie?
    Invitarea celeilalte jumatati la canibalism?
    Cataclism biologic?
    Pentru ca tot concursul asta de inavutire sa se termine…
    Un fel de Odiseea spatiala 2001 ?

  14. Florin Staicu February 4, 2014 at 4:07 pm #

    Nu sunt chiar atat de multi . Lasa numai impresia , asta si din cauza ca sunt mediatizati excesiv (parte din ei) . Mai precis , raportat la populatia Romaniei , numarul tradatorilor este insignifiant . Nu m-as hazarda sa arunc cu cifre , dar sunt absolut convins ca sunt mult sub 100.000 . Ori 100.000 din 16 milioane este extrem de putin .
    In ceea ce-l priveste pe Isarescu , nu stiu daca a fost sau nu ofiter de Securitate , dar inclin sa cred ca dupa “revolutie” a fost selectat de papusarii planetari si raspunde direct in fata acestora . Asta il face intangibil si asa imi explic faptul ca nu a fost inlocuit de la conducerea Bancii Nationale , institutie a carui rol si subordonare reala nu le inteleg prea bine dar mi se pare evident ca nu au a face absolut de loc cu interesul national .

  15. razvan coltea February 4, 2014 at 4:45 pm #

    @Alice,
    Decimarea prin infometare? Canibalism?Cataclism biologic? Putin le pasa nenorocitilor care din fata calculatoarelor isi trag averi fabuloase.Ceea ce s-a intamplat in 2007-2008 ilustreaza perfect cinismul, setea de inavutire prin orice mijloace a acestor degenerati.Culmea e ca nu sunt banditi la drumu' mare ci absolventi de Harvard , Yale, Oxford si Cambrige. Sunt mai rai decat banditii.Traiesc cu impresia ca relele omenirii nu ii pot atinge pe ei ci numai pe aia din castele inferioare.Si pe buna dreptate daca ne aducem aminte ce jalnic a esuat miscarea “Ocuppy Wall Street”. A esuat in tara in care o multime de oameni au ramas literalmente pe drumuri si unde guvernul american a pompat mii de miliarde de dolari in burdihanul puhav al bancilor in dispretul celor care au alimentat bugetul cu acei bani.Din pacate eu nu intrevad pe termen scurt o rezolvare a acestei curse nebunesti.
    @Florin,
    Am mai scris despre legatura lui Muguras cu oculta financiara mondiala.Poate n-a avut grade la securitate dar si el , ca si Baseaua, s-au insurubat bine in sistemul politico – financiar din tara inca din '90. Si unul si celalalt nu s-au miscat din varful piramidei chiar daca, sanchi, Baselu a stat un pic si-n opozitie.
    Nu trebuie ca tradatorii sa fie multi din punct de vedere cantitativ.E suficient sa ocupe posturi importante in lantul de decizie. Sau de justitie.Nu-ti trebuie multi: cinci intr-un anumit complet sau cinci la curtea constitutionala.

  16. Florin Staicu February 5, 2014 at 9:20 am #

    @ Anonymus
    Teoretic , avem doua alternative opuse : fie o dictatura globala capabila sa impuna prin forta vointa unei minoritati minuscule si sa tina sub calcai o majoritate din ce in ce mai abrutizata , fie anarhia (ambele intr-o larga paleta de nuante) . As putea detalia , dar ceva imi spune ca aveti suficienta imaginatie si nu este necesar . Ce si cand se va intampla in fapt este , cred eu , imposibil de anticipat , din motiv de teoria haosului .

    @ Razvan
    Ai dreptate . Numarul conteaza prea putin si numai arareori . Fara exceptie , istoria a fost scrisa de cei putini . Precizarea era relativ la afirmatia “astia sunt doar o picatura in ocean” .
    Inca ceva : Isarescu se afla pe o pozitie ierarhic superioara zbanghiului . Asta explica , in opinia mea , si faptul ca jigodia turbata nu l-a atacat nici macar o singura data , desi a avut suficiente motive sa o faca . Iti trece prin minte o situatie similara ?

  17. razvan coltea February 5, 2014 at 10:42 am #

    Ma stradui dar nu-mi trece.Care este?

  18. Anonymous February 5, 2014 at 12:48 pm #

    @Florin,
    Pe mine ma intereseaza dimensiunile caderii ( ma rog: schimbarii), masurate in toate planurile: daca implozia va cuprinde si tehnologia actuala , daca urmarea va insemna o “ecologizare a vietii” sau, dimpotriva, va urma un peisaj parjolit, ca in Madmax, daca va fi vorba de o criza teribila de hrana (ma refeream la canibalism, la propriu).
    Dupa Roma a urmat un mileniu de intuneric…Ma intreb acum daca modelul primar al vietii pe cae o evoc nu este cumva cel corect. Prin simplitatea nevoilor umane. Poate intunericul descris de istorici era, de fapt, singura lumina.
    Alice

  19. Florin Staicu February 5, 2014 at 2:23 pm #

    Nici eu nu cunosc o situatie asemenea . Cu exceptia slugilor credincioase , zbanghiul a balacarit , cu sau fara motiv , cam pe toata lumea cu care a venit in contact .

  20. Florin Staicu February 6, 2014 at 9:36 am #

    @ Alice
    Repet , nu exista certitudini . Exista posibilitati si probabilitati . Posibile scenarii au scris multi altii inaintea mea . Mare parte dintre acestea le-am citit , dupa cum banuiesc ca le-ati citit si d-vs. .
    Tinand cont de factorii obiectivi , inclin , intr-o prima faza , spre scumpirea din ce in ce mai accelarata a hranei si a apei (printre altele) , motiv pentru care am cumparat pamant intr-o zona potrivita celor pe care le anticipez si ma straduiesc sa pun pe picioare o ferma de subzistenta , independenta energetic .
    PS Interesanta consideratia d-vs. legata de Evul Intunecat . Desi am studiat , in limita posibilului , chestiunea , inca nu sunt in masura sa concluzionez . Structural , inclin spre simplitate , fara a confunda insa simplitatea cu rudimentarul si fara a idealiza absenta civilizatiei (civilizatie nu in acceptiunea curenta , ci in sens propriu , respectiv dezvoltare materiala obligatoriu sustenabila dublata de o dezvoltare spirituala proportionala) .

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: