O precizare si scuze in acelasi timp.

31 Jan

Am un mare defect si anume ca nu prea sunt atent la detalii. Deasemenea, nu sunt priceput la setari ale blogurilor . Abia azi am observat ca titlul blogului meu era “The greatest WordPress.com site in all the land!!” .Probabil asta a fost setarea initiala pentru treaba cu pricina.Nu e cazul. Scuzele mele pentru cei care sunt mai atenti decat mine la detalii si au observat acest lucru. Le multumesc ca n-au facut misto de mine. Am corectat imediat.

Leave a Reply

