Seara in care tonomatele au inghitit aer.

18 Feb

Nu stiu ce asteptari au avut mercenarii jurnalismului romanesc din toate televiziunile de la sedinta BPN al PNL dar pana si cabotinul Gadea a afisat un aer tamp in incercarea de a reincalzi ciorba Basescu -Lukoil cu niste ” dezvaluiri senzationale”.A incercat cateva volte dar nu l-au ajutat muschii faciali.Inclin sa cred ca au sperat daca nu la o debarcare macar la o subrezire a pozitiei Antonescului. Dar, ce sa vezi, surpriza! Nu numai ca nu s-a intamplat asa ceva dar pretentiile liberalilor frizeaza obraznicia supralicitand cu cererea ultimativa de renuntare la USD.In mod normal asemenea subiect ar fi fost dezbatut pe toate fetele cu incrancenare.Cand colo liniste totala.
Ramane de vazut  daca aceasta pozitie a liberalilor este rezultatul vizitei private a lui Antonescu.Mai degraba inclin sa cred ca anumite varfuri liberale au ajuns la concluzia ca atarnarea la remorca PSD-ului , lupta de uzura pe care trebuie sa o poarte cu televiziunile coabitace si cu diversi gornaci pesedisti , alergatura permanenta dupa fata morgana reprezentata de sustinerea  candidaturii lui Crin de catre psd le diminueaza dramatic atat sansele la europarlamentare cat si la prezidentiale. O pozitie ireconciliabila va duce inevitabil la ruptura, egal cine o provoaca oficial. Inevitabil o sa se iasa la bataie cu tot armamentul din dotare dar din pozitii radical diferite.Una va fi din opozitie iar cealalta de pe pozitia de guvernant incapabil, incompetent adica exact cum a fost si pana acum .Este drept ca o asemenea optiune a liberalilor, de fapt a lui Crin, este foarte riscanta.Multa lume s-a asteptat ca perspectiva alungarii de langa galantarul cu cascaval o sa-i determine pe liberali sa elimine elementul perturbator, orgolios.Totusi nu s-a intamplat iar unul care n-a avut de lucru ieri a fost caracterizat drept natarau si propus pentru excludere.Una peste alta cam tot ce s-a intamplat azi miroase a ruptura iminenta.Ponta e cu spatele la zid.Orice decizie ar lua pica prost. Mai ales cedarea.

12 Responses to “Seara in care tonomatele au inghitit aer.”

  1. Anonymous February 19, 2014 at 10:22 am #

    De la “Căcărău” la Iuda n-a fost decât un pas.

  2. razvan coltea February 19, 2014 at 11:11 am #

    Nu prea inteleg.Astept clarificari.

  3. Anonymous February 19, 2014 at 2:38 pm #

    Razvan,
    Acum intelegi de ce era importanta precizarea ca nu citesc Adevarul…am lipsuri.
    Alice

  4. Anonymous February 20, 2014 at 9:26 am #

    Sa ma explic: postarea din 9 feb 2,22 nu-mi apartine…
    Alice

  5. razvan coltea February 20, 2014 at 2:13 pm #

    Da , am inteles. Nu eram sigur cine a scris faza cu “Cacarau” si Iuda.Acum inteleg ca tu ai scris-o.Chiar crezi ca e Iuda?

  6. Anonymous February 20, 2014 at 7:43 pm #

    Nu ai inteles. Nu eu am scris….! Rectific: postarea din 19 feb, nu 9 feb.
    Am avut mereu rezerve asupra lui Antonescu, pe care le cunosti, dar de aici pana la formule consacrate in ziarele si la teveurile tip B1, e cale luuuuunga. Cred ca pana azi ai reusit sa iti faci o idee despre cum gandesc.
    Alice

  7. razvan coltea February 20, 2014 at 9:36 pm #

    Da. Si tocmai de aia, pentru ca au inceput sa posteze si altii pe blogul meu sub numele de “anonymus” , cu posibilitatea ca eu sa fac nefericite confuzii, am rugaminte a ca intr-un fel sau altul sa te individualizezi mai bine pentru ca, sincer, mi-ar pare rau sa pierd un comentator de valoarea ta.Si nu o spun din complezenta ci pentru ca , efectiv, postarile tale confera calitate blogului meu.

  8. Anonymous February 21, 2014 at 8:08 am #

    Nu sunt Alice.
    Clarificarea solicitata de dvs. vine acum. Vor mai veni si altele. Rabdare si tutun:

    “In luna decembrie 2013 au avut loc doua intalniri Antonescu-Basescu. A spus-o chiar liderul PNL. La Bruxelles, sub pretextul aniversarii zilei de nastere a D-nei Alina VALEAN, a avut loc o intalnire de taina cu un inalt emisar, la care lui Antonescu i s-a promis jiltul mult visat. Pretul cerut? Veti vedea in curand!”

    Pana una-alta, “revolutionarul bunului simt” s-a apucat sa-si mature oponentii din ograda, consimtind sfasierea lor de catre dulaii DNA. Dupa linsarea mediatica a Dnei Campeanu, fata de care n-a avut nici o tresarire, acum asista ranjind la demolarea lui Dan Radu Rusanu, vinovat de a fi dezvaluit mega-afacerea prin care se finanta odioasa propaganda basista. Halal principii! Fain caracter! Incepe sa semene din ce in ce mai mult cu noul sau tovaras de drum, pe care s-a angajat sa-l desemneze prim-ministru, atunci cand domnia sa va ajunge presedinte. Ce minte diabolica a scornit acest distrugator scenariu? Taman Crin sa tradeze! Vorba maestrului Mircea Diaconu: ne vom retrage in Muntii Fagaras! Si vom reluaia ciclul suferintei neamului romanesc!

  9. razvan coltea February 21, 2014 at 9:20 am #

    Rusanu are multe alte bube-n cap.De ce oare mega dezvaluirea nu a venit mai devreme? Pentru ca stateau minunat pe niste salarii uriase, ei si neamurile lor si se tineau de smenuri. In momentul in care a aparut pe firmament afacerea “Carpatica” super onestul Rusanu a fost obligat sa contraatace.Iar daca Antonescu nu i-ar fi maturat pe dansii urma propria lui punere pe faras.Pentru ca finantistul atomic Chitoiu coabita minunat cu infantilu' neiesindu-i din cuvant si indicatii pretioase.Nu fi asa de convins ca Antonescu tradeaza. Daca a tradat cineva a fost Ponta si gasca lui de coabitaci.

  10. Anonymous February 21, 2014 at 12:25 pm #

    Pentru mine este suficient! Lucrurile sunt foarte clare! Asemenea amicului “Radu”, care și-a luat rămas bun de la Contele de Saint Germain, la rândul meu, vă las cu bine, stimate D-le Răzvan! V-am apreciat, atât pe Dvs, cât și pe Dl.Conte, considerându-vă persoane cu mult bun simț, talentați și determinați, în lupta contra răului care a distrus această țară. Constat, cu mare tristețe, că m-am înșelat! Nu sunteți obiectivi, ci sunteți orbiți, amândoi! Ați făcut o pasiune și, ca urmare, vă manifestați ca suporteri pătimași ai D-lui Antonescu! Stau și mă întreb, oare prin ce vă deosebiți dumneavoastră de înflăcărații slugoi băsiști?!? Pur și simplu refuzați să acceptați că “ultima redută” era, de fapt, un om fățarnic, lipsit de caracter! Mergeți mai departe cu Dl.Antonescu! Dar tare mă tem că va trebui să vă rezerv un loc în cort, în Munții Făgărașului! Sau poate că vă veți adapta și acestei uriașe infamii, cine știe? Băsescu, desemnat Prim-Ministru de Dl.Antonescu! Acesta era prețul trădării.
    România nu este decat un maidan trist, intrat sub blestemul Mioriței.

  11. Florin Staicu February 21, 2014 at 1:21 pm #

    Uuuups ! Asta chiar ca le pune la inima …

  12. razvan coltea February 21, 2014 at 2:32 pm #

    @Anonymus
    Faptul ca sunt pro Antonescu nu este un secret si chiar am explicat de multe ori de ce.Pe de alta parte nici nu ati venit bine pe acest blog si ma anuntati ca doriti sa plecati.Este strict optiunea dvs. , eu nu va alung in nici un caz si schimbul de idei, chiar de pe pozitii divergente , este de preferat unui intors de spate fara drept de apel. Va asigur ca nu ma bucura decizia dvs. dar nici nu voi intra in depresie din aceasta cauza.Daca veti reveni la ganduri mai bune o sa fiti oricand binevenit.
    Ma deosebesc radical(parerea mea) de slugoii basisti.Cred ca deja v-ati dat seama, n-are rost sa dezvolt ideea.Faptul ca ma comparati cu Contele realmente ma onoreaza dar nu este cazul, imi cunosc limitele.Nu doresc sa fac aprecieri vis a vis de blogul Contelui dar pot sa va asigur ca ca eu, desi suporter, nu sunt in nici un caz “patimas”.Imi intemeiez pozitia cu niste argumente care,bineinteles, pot fi combatute.Si inca ceva: “ultima reduta” nu este in nici un caz Antonescu.El este doar un politician.Ultima reduta este talpa tarii, aia adevarata, care a periat in miez de noapte un munte ca sa salveze niste vieti.
    @Florin,
    Da, pune la inima.

Leave a Reply

