In ranitza oricarui tampit de absolvent de liceu se afla diploma de Harvard.

16 Jul

Am urmarit cu mult interes opiniile tuturor impricinatzilor precum si ale “presei”. Lasand la o parte latura infantila a povestii si eventualele filmuletze pe care “guvernatorul” le poate face publice, in imensa lui darnicie potzentzata de o felatzie a unei blonde tupeiste,nu pot sa nu remarc anumite aspecte interesante. Anume:infantilu’, daca mai era nevoie, s-a mai facut de cacat inca odata.Dar nu de el aveam eu o durere in partea dorsala. Sincer m-am asteptat ca mandra absolventa de Harvard sa aiba o cu totul alta replica. Nu o afirm cu satisfactia unui misogin.Efectiv mi-am dorit sa-i traga una peste bot rahatului national si sa-l umileasca in propriul lui barlog. Spre marea mea stupefactie, concomitent cu un regret sincer, relativ tanara domnisoara ministru s-a (sau a fost )facut de cacat in fatza cacatului natzional.Momentul apoteotic , atat pentru tanara ministreasa cat si pentru superperformantul guvern in fruntea caruia s-a intromisionat rahatul in aspic numit ginere de Sarbu, s-a consumat atunci cand dansa a afirmat ca sustine”din tot sufletul” masura reducerii CAS. Baseaua ,o fecala politica de atac, atat a asteptat.Continuarea , din punctul meu de vedere, este evidenta(si in ton cu sustinerile prezidentiale din 2005-2006): cacati-va-n ele de studii, nu trebuie sa ai carte multa ca sa ai succes in viatza. Dovedit cu varf si indesat de famiglia guvernamentala.

PS.Astept cu mult interes ca cel aflat in fruntea statului in ultimii zece ani, niciodata cu ajutorul votului meu, sa-si incheie mandatul sau umilitor pentru noi cei care nu suferim naravurile pulimii maneliste, si sa dea sama pentru multele faradelegi de care a fost acuzat.Pe drept sau pe nedrept. Pentru ca, sa-l parafrazez pe un cunoscut, o sa va vina randu’ la toti! Si, Doamne fereste, sa nu mai vina o noua revolutzie!

Leave a Reply

